Pre Preg

HOT MELT PROCESS - OWN FORMULATION

Epoxy120 and 180°C - Cyanate Ester

-Structural matrix qualified for aerospace
-Epoxy Matrix which replace phenolic Matrix for interior cabin: FAR 25 and ADB 031
-Low Permitivity < 2,92 for space and radome
-Tooling pre preg: low initial cure from 50°C

CTMI PRE PREG img1
CTMI PRE PREG img2
CTMI PRE PREG img3
CTMI PRE PREG im41
CLASS REF DESCRIPTION
120°C 1201 C Epoxy 120°C - Conductrice
1212-A Standard
1213 Standard
T.A. 1260 M TG 44° C
CLASS REF DESCRIPTION
120C 1808 NA Structural aéronautique - version nappe
1808S C1 Epoxy 120°C - Conductrice électriquement
1808S Standard industrie - Auto extinguible < 300 secondes
1808S A4 Standard industrie - Cuisson 30 minutes @120°C
1814 Standard industrie - transparente décorative sans point blanc
1846 Structural aéronautique - TG chaleur humide > 120°C
1115 Structural industrie - M2 F1 Auto extinguible < 120 secondes
1115 A4 Structural industrie - Cuisson 30 minutes @ 120°C M2 F1 - Auto extinguible < 120 secondes
1120 Structural industrie - M1 F1 V0 Auto extinguible < 60 secondes
LILAS Aéronautique - Far 25 - AIRBUS - ABD 0031 Auto extinguible < 15 secondes
180°C 1713 BS Standard - structural
1713 E Version grille
1721 Structural – constante diélectrique 3
1721 SM Structural – constante diélectrique classique
1723 Structural – Modifiée ténacité améliorée
50 et/ou 120°C 1850 Tooling cuisson 50°C PC 2h à 120°C ou PC 2h à 180°C
230°C 1731 NS Structural – TG 300°C avec PC 2h à 250°C
1730-21 Structural – TG 300°C – Constante diélectrique 3
CLASS REF DESCRIPTION
180°C 1950 Pure - PC 250°C - TG > 300°C - Auto extinguible
1951 Pure Faible flot - PC 250°C - TG > 300°C - Auto extinguible
135 ou 180°C 1952 Modifiée ténacité améliorée PC 250°C TG 300°C
1954 Caractéristiques diélectriques améliorées - PC 250°C TG 300°C
CLASS REF DESCRIPTION
120°C 1120-C Structural industrie - M1 F1 V0 Auto extinguible < 60 secondes
180°C 4021 RTM
CLASS REF DESCRIPTION
100°C FIX3 Epoxy pour préformes
180°C FIX180 Epoxy pour préformes